آیا بدون داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتوان از کیفیت آن در آینده مطلع شد؟
 

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ندای وحی و آدرس nedayevahi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2168
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 21005
بازدید ماه : 195394
بازدید کل : 1607073
تعداد مطالب : 16947
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1


حدیث موضوعیاک مهدویت امام زمان (عج)اک آیه قرآناک

 
 
نویسنده : اکبر احمدی
تاریخ : شنبه 26 / 12 / 1399

آیا بدون داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج میتوان از کیفیت آن در آینده مطلع شد؟

قبل ازدواج

 

دانستنی های مهم درباره رابطه جنسی از قبل ازدواج تا بعد ازدواج

یکی از ابعاد ارتباطی میان زن و مرد ، رابطه جنسی است .ابعاد اقتصادی ، عاطفی ، فکر و جنسی از راههای ارتباطی در بین زنان و مردان می باشد . ارتباط جنسی هر چند اهمیت بالایی دارد اما به دلایل فرهنگی کمتر به آن پرداخته می شود.

رابطه جنسی قبل از ازدواج

متاسفانه بنا به دلایل زیادی، اغلب خانواده ها در آموزش مسائل جنسی به فرزندان کوتاهی میکنند.در مورد روابط جنسی ، باورهای اشتباهی وجود دارد که از زمان کودکی در ذهن ما نقش بسته است که نباید با مطالب جدید علمی جایگزین شود .بنابراین روابط جنسی لذت بخش را به رابطه جنسی خرافاتی تبدیل نکنید.

برخی از افراد که پیش از ازدواج روابط جنسی را تجربه می کنند ممکن است حالت مقایسه ای در ذهن آنان به وجود آید که شاید در زندگی آینده ، فرد مقابل آنها نتواند توقعات آنها را برآورده سازد.

باورهای جنسی غلط از معضلات جدی است که امروزه به دلایل اطلاعات اشتباه در اختیار مردم گذاشته می شود. اولین تصور اشتباه در افراد این است که ، اشخاصی که رابطه جنسی پیش از ازدواج دارند در زندگی مشترک موفق تر از افرادی هستند که رابطه ای با جنس مخالف نداشته اند.

از سوی دیگر ممکن است فکر کنند که شاید در زندگی آینده ، همسر آنها نتواند تمام نیازهای جنسی آنها را تامین کند .بنابراین گاه ممکن است که حالت مقایسه ای برای آنها ایجاد شود.

در روابط جنسی پیش از ازدواج ، افراد فقط به خودشان اهمیت می دهند

رابطه زناشویی که شامل روابط جنسی نیز می شود با ارتباط جنسی پیش از ازدواج تفاوت دارد . پیش از ازدواج آنچه در مورد رابطه دختر و پسرها مطرح می شود بیشتر توجه به خود ، هوس بازی ، ارضای نیازهای جنسی و کنجکاوی است اما بعد از ازدواج هر آنچه که مطرح شد برای ادامه زندگی مشترک دارای اهمیت می شود.

در زندگی مشترک علاوه بر توجه به نیازهای خود ، به نیازهای فرد مقابل نیز اهمیت داده می شود .در رابطه بعد از ازدواج ایجاد روابط عاطفی بیش از مسئله ارضای هوس مطرح می شود . با این توضیح به خوبی متوجه شدید که رابطه جنسی قبل از ازدواج خوب است یا بد.

عشق بازی قبل از ازدواج

درمان خود ارضایی با رابطه جنسی بعد از ازدواج

اغلب پسرهایی که در گذشته خودارضایی انجام داده اند این سوال را مطرح می کنند که آیا در ازدواج دچار مشکل می شوند ؟یا ناباروری و مسائل دیگر در زندگی مشترک آنها رخ می دهد؟ خودارضایی به لحاظ شرعی حرام است اما مانع ازدواج نمی شود.

ازدواج کردن راه حل مناسب و مهمی برای ترک خودارضایی است زیرا رابطه زناشویی و رفع نیازهای جنسی توسط همسر مانع از خودارضایی می شود مگر در مواردی که با اختلالات زمینه ای دیگری همراه باشند.

عدم هماهنگی در روابط جنسی

معمولا افرادی که رابطه جنسی پیش از ازدواج را تجربه کرده اند در زندگی مشترک با شکست ناکامی مواجه می شوند . زیرا در روابط جنسی خود مهارت ها و تجربه هایی را کسب می کنند اما خود به دنبال فردی هستند که این تجربه ها را نداشته باشد به طور کلی نوعی عدم هماهنگی میان زن و مرد ایجاد می شود.

در حالی که اگر دختر و پسری تجربه جنسی قبل از ازدواج نداشته باشند هماهنگی بیشتری دارند و با یکدیگر آزمون و خطا را تجربه کرده و زندگی را پیش می برند . بنابراین هرچه میزان هماهنگی زوج ها بیشتر باشد زندگی آنها موفق تر است.

دانش مهمتر از تجربه است و زمان مناسب برای کسب دانش ، دوران عقد است. تجربه براساس این دانش و آموزش و آگاهی ما آرام آرام به دست می آید و نیازی نیست این تجربه را قبل از ازدواج داشته باشیم؛ زیرا هر فرد با فرد دیگری متفاوت است.

رابطه جنسی دختر و پسر

نداشتن رابطه جنسی با وجود پرده بکارت مشخص نمی شود

یکی از باورهای اشتباه این است که اگر دختر پرده بکارت داشته باشد و در شب زفاف دچار خونریزی شود به معنای نداشتن رابطه جنسی پیش از ازدواج است.

در صورتی که وجود پرده بکارت دلیل محکمی برای نداشتن تجربه جنسی نیست ، زیرا افرادی هستند که بر اثر تمرینات ورزشی زیاد مانند اسب سواری و یا به شکل مادرزادی پرده بکارت آنها از بین رفته و یا وجود ندارد.

همچنین افرادی هستند که پس از رابطه جنسی اقدام به ترمیم پرده بکارت می کنند .از سوی دیگر پرده بکارت اشکال مختلفی دارد و ممکن است از نوع محسوس باشد.

اصرار به ازدواج بدون در نظر گرفتن شرایط فرد

برخی از والدین بدون توجه به شرایط زندگی ، اصرار به ازدواج فرزندان خود می کنند مثلا اگر پسری به سن30 سالگی برسد ، مدام به ازدواج کردن او اصرار می کنند بدون آنکه دلیل ازدواج نکردن او را بپرسند.

بعضی دیگر از زوجهایی که تصمیم به طلاق گرفته اند و خانم از نداشتن رابطه جنسی مرد با او شاکی است ، پس از بررسی مشاهده می شود که فرد از تمایلات بیمارگونه جنسی رنج می برد اما این موضع را از دیگران پنهان می کند . اصرار کردن به هیچ قیمتی صحیح نمی باشد و باید با مشاوره و صحبت با افراد متخصص و باتجربه برطرف شود تا دچار مشکلات متعدد نشوند.

تماشای فیلم های پورن باعث تغییر ذهنیت می شود

برخی از زوجها اعتقاد دارند که تماشای فیلم های جنسی باعث تحریک میل جنسی و گرم شدن بیشتر زندگی مشترک می شود . البته می توان گفت که تماشای این نوع فیلم ها باعث افزایش میل جنسی و بهبود روابط در کوتاه مدت تاثیر دارد اما در دراز مدت تاثیر معکوسی دارد چرا که موجب افزایش آستانه تحریک می شوند و دیگر این فیلم ها پاسخگوی نیاز آنها نمی شود.

از سوی دیگر فرد برای برقراری ارتباط با همسر خود این فیلمها را تماشا می کند ، غافل از اینکه به دیدن آنها اعتیاد پیدا می کند و از همسر خود دور می شود و بیشتر وقت خود را صرف دیدن این نوع فیلم ها می کند.

به طور کلی تماشای این نوع فیلم ها ، ذهنیت فرد را تغییر می دهد مثلا بدن همسر خود را با فردی که در فیلم می بیند مقایسه می کند و در ذهن خود او را به جای همسرش جایگزین می نماید .همچنین باعث اختلاف میان خود و همسرش می شود.

دیدن فیلم های مستهجن

آسیب نوع رابطه جنسی نمایش داده شده در فیلم های پورن

در فیلم های پورن افراد کارهای غیر معقول انجام می دهند که در دنیای واقعی اگر آنها انجام شود ممکن است کار به بیمارستان و بستری شدن بکشد . اما در آن فیلم براساس تصویر، نور و رنگ، آن چه بیننده مشاهده می کند همه زیبایی و لذت باشد در صورتی که این رفتارها آزاردهنده ، دردناک و آسیب زننده است.

شخصی که این گونه فیلم ها را مشاهده می کند از همسر خود توقع دارد این رفتارها را تجربه کند که در واقع امکان پذیر نیست و موجب درد و ناراحتی برای طرف مقابل می شود.در نتیجه تماشای این فیلم ها برای داشتن رابطه جنسی لذت بخش ، هرگز توصیه نمی شود.

زندگی زوجینی که رابطه جنسی خوبی ندارند، با تنش بیشتری همراه است

برخی از مردم اعتقد دارند که زندگی مشترک را با هدف خروج از تنهایی ، فرزند آوری و زندگی مشترک انتخاب کرده اند و رابطه جنسی را در اولویت قرار نمی دهند .در صورتی که رابطه جنسی یکی از اصول مهم روابط زناشویی است و زندگی مشترک موفق به داشتن رابطه جنسی خوب ، رضایت بخش و ارضا کننده بستگی دارد.

زوج هایی که رابطه جنسی مناسبی ندارند معمولا با مشکلات بیشتری در زندگی مواجه می شوند و در تربیت فرزندان نیز مشکلات ، بیشتر می شود . در این نوع زندگی آرامش کافی وجود ندارد.

در مقابل افرادی که رابطه جنسی خوبی با همسرشان دارند در زندگی کاری نیز موفق تر عمل می کنند و زنان نیز در این نوع زندگی کمتر به افسردگی ، دل درد و کمر درد مبتلا می شند و باروری آنها نیز بهتر می شود.

بنابراین اگر زنان رابطه جنسی را اولویت بعد از اشتغال و تربیت فرزند قرار دهند و یا مردان خستگی و نداشتن حوصله را برای برقرار ارتباط جنسی بهانه کنند نمی توانند زندگی موفق و شادی را تجربه نمایند.

چرا که فرد به همان اندازه که به خواب و خوراک خود اهمیت می دهد باید فرصت کافی برای داشتن یک رابطه جنسی خوب و عاطفی با همسر خود نیز در نظر بگیرد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: ازدواج
برچسب‌ها: ازدواج
 
 
این وب سایت جهت بسط وگسترش فرهنگ قرآنی ، با لا بردن سطح آگاهیهای دینی اعتقادی تربیتی